Portfolio Tag: sytuacja kryzysowa

Publikacja w magazynie Polski Przemysł

Nastały czasy, w których każdy z nas może wyrazić swoją opinię w sieci. Z dowolnego miejsca na świecie, mając do dyspozycji urządzenie podłączone do internetu, możemy wyrazić swoją opinię na temat produktu, marki czy usługi. Wchodzimy w ten sposób w interakcję z przedsiębiorstwem, a także postronnymi osobami, które z kolei mogą skomentować nasz post. Nigdy…
więcej

Sytuacja kryzysowa w mediach społecznościowych – koniec świata czy nieistotny fakt w życiu spółki?

Nastały czasy w których każdy z nas może wyrazić swoją opinię w sieci. Z dowolnego miejsca na świecie możemy skomentować, wyrazić opinię czy wylać żal na temat produktu, marki czy usługi. Wystarczy wyłącznie urządzenie podłączone do internetu. Czynimy to często wchodząc w interakcję z przedsiębiorstwem a także postronnymi osobami, które mogą naszą wiadomość przeczytać w…
więcej

Konferencja Finanse w internecie za nami

Odbyła się dzisiaj konferencja „Finanse w internecie, czyli jak złowić więcej w sieci” organizowana przez Sferę Finansów SA. Przez cały dzień można było wysłuchać ciekawych prelekcji specjalistów z branży finansowej. Wśród występujących byli m.in. Marcin Czugan (dyrektor departamentu prawno-legislacyjnego w KPF), Paweł Grabowski (dyrektor ds. prawnych w Związku Firm Pożyczkowych) czy Aleksander Rutkowski (dyrektor zarządzający…
więcej

Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

Warren Buffet powiedział, że możemy sobie pozwolić na stratę pieniędzy – nawet dużych, lecz nie stać nas na utratę reputacji – ani krzty. Sytuacje kryzysowe przychodzą nieoczekiwanie, zagrażają wszystkim spółkom i często narażają ich wizerunek na poważny szwank. Jak rozpoznać takie zdarzenia? Czy można im skutecznie przeciwdziałać? Przyczyn sytuacji kryzysowych może być wiele. Od pojedynczych…
więcej