Portfolio Tag: media społecznościowe

Sytuacja kryzysowa w mediach społecznościowych – koniec świata czy nieistotny fakt w życiu spółki?

Nastały czasy w których każdy z nas może wyrazić swoją opinię w sieci. Z dowolnego miejsca na świecie możemy skomentować, wyrazić opinię czy wylać żal na temat produktu, marki czy usługi. Wystarczy wyłącznie urządzenie podłączone do internetu. Czynimy to często wchodząc w interakcję z przedsiębiorstwem a także postronnymi osobami, które mogą naszą wiadomość przeczytać w…
więcej

Konferencja Finanse w internecie za nami

Odbyła się dzisiaj konferencja „Finanse w internecie, czyli jak złowić więcej w sieci” organizowana przez Sferę Finansów SA. Przez cały dzień można było wysłuchać ciekawych prelekcji specjalistów z branży finansowej. Wśród występujących byli m.in. Marcin Czugan (dyrektor departamentu prawno-legislacyjnego w KPF), Paweł Grabowski (dyrektor ds. prawnych w Związku Firm Pożyczkowych) czy Aleksander Rutkowski (dyrektor zarządzający…
więcej

Zaplanuj swą aktywność w mediach społecznościowych

Publikowanie postów w mediach społecznościowych nie jest prostą sprawą, szczególnie jak ma się więcej niż jeden kanał. Każdy kto próbował wrzucić notkę na Facebooka, Twittera, Google+ czy LinkedIn wie, że zajmuje to czas. I właśnie dlatego to powstał Buffer – by ułatwić nam życie. Narzędzie jest proste w obsłudze i pozwala na zaplanowanie publikacji postów…
więcej

Czy media społecznościowe są za darmo?

Wiele zarządów jest przekonanych, iż obecność w mediach społecznościowych jest dla spółki bez kosztowa i nie zajmująca wiele czasu. Ba! Panuje również przeświadczenie, iż każdy może się zająć obsługą kanałów social media w firmie, bo przecież każdy konto na facebooku ma. Ile to wrzucić link i od czasu do czasu odpisać komentującym? To mit, że…
więcej

Twitter jako środek komunikacji spółki z inwestorami

Twitter jest jednym z serwisów społecznościowych, które w ostatnich latach zyskały ogromną popularność – liczba jego użytkowników w Polsce przekracza już 2,8 mln[1].  Dla spółek giełdowych pragnących wpisać jego wykorzystanie w zakres działań prowadzonej polityki informacyjnej, może być dobrym narzędziem komunikacji z całym otoczeniem rynkowym. Co jednak zrobić, by narządzie to było skuteczne? Twitter to…
więcej

Jak promować swoją spółkę w internecie?

Na przestrzeni czasu stosowany w spółkach model komunikacji marketingowej uległ radykalnej zmianie. Wynikała ona z rosnącej świadomości konsumentów, których coraz trudniej jest przekonać do marki wykorzystując stare narzędzia oparte na wywieraniu wpływu przez reklamę lub informację o ofercie. Wraz ze stosowanymi metodami, zmieniło się również podejście zarówno przedsiębiorstw, jak i samych klientów do procesu sprzedaży…
więcej

Komunikacja spółki z inwestorami

Relacje inwestorskie (investor relations) stanowią jedno z najważniejszych narzędzi w procesie zarządzania nowoczesnym i konkurencyjnym przedsiębiorstwem na obecnym rynku finansowym. Świadome kształtowanie relacji inwestorskich pozwala na zwiększenie prawdopodobieństwa sukcesu, a jednocześnie pozwala inwestorom na osiągnięcie oczekiwanej stopy zwrotu z kapitału i sukcesywne zarządzanie ryzykiem. Relacje inwestorskie prowadzone są przez spółki nie tylko ze względów komunikacyjnych,…
więcej

Inwestorze: mów do mnie!

Bez wątpienia współczesna światowa gospodarka nie mogłaby sprawnie funkcjonować bez rozwiniętego rynku kapitałowego. Jednocześnie rynek ten nie mógłby spełniać swoich funkcji bez odpowiedniej komunikacji pomiędzy uczestniczącymi w nim podmiotami. W dobie powszechnego korzystania z Internetu zakres możliwości komunikacyjnych znacznie się rozszerzył. Które z narzędzi wybrać? Relacje inwestorskie skupiają się na takim kształtowaniu wizerunku emitenta, by…
więcej