Portfolio Tag: komunikacja

Jak stworzyć profesjonalną prezentację?

Wiesz już, że będziesz występować przed grupą osób. Czujesz lekkie przejęcie, bo przecież nie robisz tego na co dzień. Długo myślisz nad tym co powiedzieć, bo czas Ci dany, jest na tyle długi, że nie będziesz mógł improwizować. Układasz sobie wszystko w głowie i nagle… prezentacja! Przypominasz sobie o niej niemal w ostatniej chwili. Przecież…
więcej

O komunikacji wewnętrznej w magazynie Polski Przemysł

W 35 numerze magazynu Polski Przemysł opublikowano artykuł Agnieszki Klejne pt. Co w Twojej firmie piszczy? Czyli kilka słów o komunikacji wewnątrz firmy. Magazyn Polski Przemysł ukazuje się od 2009 roku i jest dystrybuowany do przedsiębiorców i kadry zarządzającej spółek (prezesów, dyrektorów, właścicieli), zarówno tych z sektora MŚP, jak i  dużych.
więcej

Co w Twojej firmie piszczy? Czyli kilka słów o komunikacji wewnątrz firmy

Stopień zaangażowania pracowników względem firmy wpływa bezpośrednio na ich lojalność. Natomiast na to, w jakim stopniu są zaangażowani oraz na efektywność pracy wpływa wizerunek firmy w ich oczach. Liczą się dla nich  przede wszystkim: sprawna komunikacja, klimat panujący w przedsiębiorstwie, jak również niski poziom konfliktów. Mogłoby się wydawać, iż kluczowe są zarobki, jednak szereg badań…
więcej

Sprzedaż bez komunikacji nie istnieje

Sprzedaż jest tematem rzeką. Można rozpatrywać ją w wielu aspektach – w zależności od typu klienta, modelu biznesowego, cyklu sprzedaży, rodzaju czy nawet potrzeby jaką dana usługa lub produkt zaspokaja. Jest jednak jeden czynnik, który jest w sprzedaży niezmienny i często niedoceniany, a nawet mocno zaniedbywany – komunikacja. A to właśnie ona kształtuje wielkość sprzedaży…
więcej

Siedem tradycji teorii komunikowania

Komunikologia to mniej znane określenie teorii komunikacji, która uznawana jest za najmłodszą naukę społeczną. Za datę jej powstanie uznaje się bowiem przełom lat 40’ i 50’ XX wieku. Teoria komunikacji, jest uważana za nadrzędną, wobec teorii komunikowania masowego. Paradoks polega jednak na tym, że ta nadrzędna obecnie dziedzina narodziła się ze swojej subdomeny, co generuje…
więcej

Best Communication wspiera by Wlostowska podczas targów Ventura Lambrate w Mediolanie

Pomysł na projekt MOVE YOUR SPACE! Personal Light & Form by Wlostowska zrodził się z poszukiwania spójności i równowagi, a jednocześnie nowych, ekologicznych technologii i odnawialnych źródeł energii. W kolekcji lamp CoSimple - podstawowym ogniwem jest czworościan i jako lampa może  stać na podłodze, stole lub wisieć na ścianie czy na suficie. Jednak prawdziwą zaletą lamp jest możliwość…
więcej

Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym – warsztaty na zlecenie Vulcan

Między 2 stycznia a 15 marca br. Agnieszka Klejne na zlecenie VULCAN sp. z o.o. przeprowadziła 12 godzin warsztatów i 13 godzin konsultacji dla nauczycieli Przedszkola nr 56 we Wrocławiu. Zajęcia pt. „Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym” odbywały się w ramach projektu "Aktywne doskonalenie - kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu", współfinansowanego z…
więcej

Newsletter – publikacja tekstu w Polskim Przemyśle

W lutowym numerze miesięcznika Polski Przemysł ukazał się artykuł autorstwa Katarzyny Gajdy i Agnieszki Klejne na temat newslettera. Pismo ukazuje się od 2009 roku i jest dystrybuowane do przedsiębiorców i kadry zarządzającej w spółkach (prezesów, dyrektorów, właścicieli), zarówno tych dużych jak i firm z sektora MSP. Artykuł można przeczytać TUTAJ. Cały numer miesięcznika można przeczytać poniżej:
więcej