Portfolio Tag: komunikacja masowa

Jak stworzyć profesjonalną prezentację?

Wiesz już, że będziesz występować przed grupą osób. Czujesz lekkie przejęcie, bo przecież nie robisz tego na co dzień. Długo myślisz nad tym co powiedzieć, bo czas Ci dany, jest na tyle długi, że nie będziesz mógł improwizować. Układasz sobie wszystko w głowie i nagle… prezentacja! Przypominasz sobie o niej niemal w ostatniej chwili. Przecież…
więcej

Sprzedaż bez komunikacji nie istnieje

Sprzedaż jest tematem rzeką. Można rozpatrywać ją w wielu aspektach – w zależności od typu klienta, modelu biznesowego, cyklu sprzedaży, rodzaju czy nawet potrzeby jaką dana usługa lub produkt zaspokaja. Jest jednak jeden czynnik, który jest w sprzedaży niezmienny i często niedoceniany, a nawet mocno zaniedbywany – komunikacja. A to właśnie ona kształtuje wielkość sprzedaży…
więcej

Newsletter – publikacja tekstu w Polskim Przemyśle

W lutowym numerze miesięcznika Polski Przemysł ukazał się artykuł autorstwa Katarzyny Gajdy i Agnieszki Klejne na temat newslettera. Pismo ukazuje się od 2009 roku i jest dystrybuowane do przedsiębiorców i kadry zarządzającej w spółkach (prezesów, dyrektorów, właścicieli), zarówno tych dużych jak i firm z sektora MSP. Artykuł można przeczytać TUTAJ. Cały numer miesięcznika można przeczytać poniżej:
więcej

Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji

W erze cyfryzacji by odbyć spotkanie z udziałem stu osób, znajdujących się w stu różnych lokalizacjach wystarczy jedno kliknięcie myszą – dosłownie. I to nie za sprawą magicznego zaklęcia, a dzięki coraz powszechniejszemu narzędziu do efektywnej komunikacji jakim jest wideokonferencja. To interaktywne narzędzie, ułatwia komunikację zarówno z grupami liczącymi większą liczbę użytkowników, jak i z…
więcej

Newsletter – lek na całe zło?

Współcześni IRowcy, PRowcy i marketingowcy mogą przebierać w narzędziach wykorzystywanych w komunikacji. Niewiele jest takich, które są na tyle uniwersalne, by świetnie sprawdzić się zarówno w komunikacji zewnętrznej np. z klientami czy inwestorami, jak również wewnętrznej – z pracownikami. Przykładem, który można tu przywołać jest newsletter. Prawdą jest, że w każdym ze wspomnianych przypadków spełnia…
więcej

Bannery wyszły z mody?

Kampania promocyjna determinuje sukces lub porażkę IPO. Kluczem do sukcesu jest stymulacja inwestorów z różnych stron i mediów do zainteresowania ich ofertą spółki. Dlatego tak ważne jest rozproszenie informacji na temat IPO spółki na różnych platformach w różnych formach. Ostatnio przeprowadzane oferty publiczne akcji pokazują, że osoby odpowiedzialne za promocję oferty wciąż lubują się w…
więcej

Wpływ mediów na odbiorcę

Dyskusje o wpływie mediów na odbiorcę zaczęły się w latach 60’ XX wieku i ewaluowały wielokrotnie. Poniższy schemat przedstawia chronologię postrzegania odbiorcy. Pierw postrzegano go jako pasywnego, następnie jako względnie aktywnego, by finalnie odbierać go jako aktywnego. Etap I – postrzeganie odbiorcy jako biernego W pierwszym etapie powstało kilka teorii, wśród nich: Teoria katharsis powstała…
więcej

Relacje inwestorskie a obowiązki informacyjne

Po czym rozpoznać eksperta od rynku kapitałowego? Zna on różnicę pomiędzy dwoma pojęciami – relacje inwestorskie oraz obowiązki informacyjne. Często na spotkaniach można usłyszeć, jak osoby zajmujące się public relations emitenta stosują te dwa wyrażenia naprzemiennie. Czy słusznie? Co różni te dwa pojęcia? Relacje inwestorskie (ang. investor relations) to sfera zarządzania spółką obejmująca komunikację z…
więcej