Portfolio Category: marketing

Co w Twojej firmie piszczy? Czyli kilka słów o komunikacji wewnątrz firmy

Stopień zaangażowania pracowników względem firmy wpływa bezpośrednio na ich lojalność. Natomiast na to, w jakim stopniu są zaangażowani oraz na efektywność pracy wpływa wizerunek firmy w ich oczach. Liczą się dla nich  przede wszystkim: sprawna komunikacja, klimat panujący w przedsiębiorstwie, jak również niski poziom konfliktów. Mogłoby się wydawać, iż kluczowe są zarobki, jednak szereg badań…
więcej

Strategiczne cztery litery

Wielu przedsiębiorców działa w myśl zasłyszanej dawno temu marketingowej koncepcji 4P, niewielu według 4C. Świat idzie do przodu, a czy Ty wraz z nim? 4P (marketing mix) 4P jest to koncepcja marketingowa zaproponowana przez McCarthy’ego obejmująca cztery obszary: Produkt (ang. product) będący agregatem określonych właściwości spełniających konkretne funkcje; rozpatrywany jest w różnych aspektach (m.in. rynkowym,…
więcej

Sprzedaż bez komunikacji nie istnieje

Sprzedaż jest tematem rzeką. Można rozpatrywać ją w wielu aspektach – w zależności od typu klienta, modelu biznesowego, cyklu sprzedaży, rodzaju czy nawet potrzeby jaką dana usługa lub produkt zaspokaja. Jest jednak jeden czynnik, który jest w sprzedaży niezmienny i często niedoceniany, a nawet mocno zaniedbywany – komunikacja. A to właśnie ona kształtuje wielkość sprzedaży…
więcej

Siedem tradycji teorii komunikowania

Komunikologia to mniej znane określenie teorii komunikacji, która uznawana jest za najmłodszą naukę społeczną. Za datę jej powstanie uznaje się bowiem przełom lat 40’ i 50’ XX wieku. Teoria komunikacji, jest uważana za nadrzędną, wobec teorii komunikowania masowego. Paradoks polega jednak na tym, że ta nadrzędna obecnie dziedzina narodziła się ze swojej subdomeny, co generuje…
więcej

Best Communication wspiera Art Home Design

Art Home Design – firma zajmująca się aranżacją wnętrz skorzystała z doradztwa Best Communication w zakresie content marketingu. Art Home Disign planuje zwiększyć rozpoznawalność swojej marki wśród osób zainteresowanych zmianą wystroju wnętrza lub całkowitą aranżacją wnętrza związaną np. z zakupem nowej nieruchomości a także wygenerowanie dużej liczby zewnętrznych zapytań o usługi firmy, zarówno za pośrednictwem…
więcej

Przygotowanie materiałów dla INTiBS PAN we Wrocławiu

W związku z realizacją projektu pt. „Termoizolacje, Luminofory, Recykling – identyfikacja i przygotowanie do komercjalizacji praw własności intelektualnej Instytutu Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych Polskiej Akademii Nauk” finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu SPIN-TECH, Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego PAN zlecił IR Communication przygotowanie oraz wydruk…
więcej

Zaplanuj swą aktywność w mediach społecznościowych

Publikowanie postów w mediach społecznościowych nie jest prostą sprawą, szczególnie jak ma się więcej niż jeden kanał. Każdy kto próbował wrzucić notkę na Facebooka, Twittera, Google+ czy LinkedIn wie, że zajmuje to czas. I właśnie dlatego to powstał Buffer – by ułatwić nam życie. Narzędzie jest proste w obsłudze i pozwala na zaplanowanie publikacji postów…
więcej

Wszystko w jednym miejscu, czyli kilka słów o Slack

Firmowe poczty służą nie tylko do wymiany korespondencji z kontrahentami, lecz równie często do przekazywania nieformalnych komunikatów pomiędzy pracownikami. Dzieje się tak szczególnie wtedy gdy spółka nie posiada wewnętrznego komunikatora. Skrzynki się przepełniają i po jakimś czasie musimy prosić informatyków o pomoc lub usuwać poszczególne foldery. Jednak nie musi tak być. Slack to narzędzie, które…
więcej