Portfolio Category: marketing

Co w Twojej firmie piszczy? Czyli kilka słów o komunikacji wewnątrz firmy

Stopień zaangażowania pracowników względem firmy wpływa bezpośrednio na ich lojalność. Natomiast na to, w jakim stopniu są zaangażowani oraz na efektywność pracy wpływa wizerunek firmy w ich oczach. Liczą się dla nich  przede wszystkim: sprawna komunikacja, klimat panujący w przedsiębiorstwie, jak również niski poziom konfliktów. Mogłoby się wydawać, iż kluczowe są zarobki, jednak szereg badań…
więcej

Strategiczne cztery litery

Wielu przedsiębiorców działa w myśl zasłyszanej dawno temu marketingowej koncepcji 4P, niewielu według 4C. Świat idzie do przodu, a czy Ty wraz z nim? 4P (marketing mix) 4P jest to koncepcja marketingowa zaproponowana przez McCarthy’ego obejmująca cztery obszary: Produkt (ang. product) będący agregatem określonych właściwości spełniających konkretne funkcje; rozpatrywany jest w różnych aspektach (m.in. rynkowym,…
więcej

Katalog warsztatów LEI Polska już jest!

Zbliża się koniec roku i tym samym katalog szkoleń otwartych na rok 2015 staje się nieaktualny. Warto zaplanować swoją ścieżkę rozwoju dlatego wydaliśmy katalog warsztatów otwartych na rok 2016! Agnieszka Klejne była odpowiedzialna za oprawę graficzną katalogu oraz późniejsze wykorzystanie motywu do promocji warsztatów. Aby pobrać katalog warsztatów Lean Enterprise Institute Polska na 2016 rok…
więcej

Wprowadzenie nowego produktu LEI Polska

Lean Practitioner Program (LPP) jest odpowiedzią na potrzebę skutecznego rozwiązywania problemów oraz ciągłego doskonalenia, które to zadania spoczywają często na barkach osób bez odpowiedniego przygotowania teoretycznego i praktycznego. Okazuje się, że nawet dobra znajomość poszczególnych narzędzi lean nie gwarantuje sukcesu w ich wdrożeniu. Dzięki programowi LPP, który uczy przez praktykę, firma zbuduje zespół ekspertów będących…
więcej

Lean Enterprise Institute Polska nowym klientem Best Communication

Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o. zleciła Best Communication realizację zadań marketingowych i PR. W ramach umowy Agnieszka Klejne jest odpowiedzialna za: stworzenie strategii marketingowej w oparciu o budżet, przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów, nadzór nad wszystkimi działami stron internetowych prowadzonych przez LEI Polska, w szczególności lean.org.pl oraz www.leankonf.pl (aktualizacja treści na stronach,…
więcej

Sprzedaż bez komunikacji nie istnieje

Sprzedaż jest tematem rzeką. Można rozpatrywać ją w wielu aspektach – w zależności od typu klienta, modelu biznesowego, cyklu sprzedaży, rodzaju czy nawet potrzeby jaką dana usługa lub produkt zaspokaja. Jest jednak jeden czynnik, który jest w sprzedaży niezmienny i często niedoceniany, a nawet mocno zaniedbywany – komunikacja. A to właśnie ona kształtuje wielkość sprzedaży…
więcej

Siedem tradycji teorii komunikowania

Komunikologia to mniej znane określenie teorii komunikacji, która uznawana jest za najmłodszą naukę społeczną. Za datę jej powstanie uznaje się bowiem przełom lat 40’ i 50’ XX wieku. Teoria komunikacji, jest uważana za nadrzędną, wobec teorii komunikowania masowego. Paradoks polega jednak na tym, że ta nadrzędna obecnie dziedzina narodziła się ze swojej subdomeny, co generuje…
więcej

Best Communication wspiera Art Home Design

Art Home Design – firma zajmująca się aranżacją wnętrz skorzystała z doradztwa Best Communication w zakresie content marketingu. Art Home Disign planuje zwiększyć rozpoznawalność swojej marki wśród osób zainteresowanych zmianą wystroju wnętrza lub całkowitą aranżacją wnętrza związaną np. z zakupem nowej nieruchomości a także wygenerowanie dużej liczby zewnętrznych zapytań o usługi firmy, zarówno za pośrednictwem…
więcej