Portfolio Category: do tej pory

Kolejny rok rozwijania umiejętności w zakresie wygłaszania przemówień

Kolejny rok z rzędu Agnieszka Klejne poprowadziła trzydziestogodzinne ćwiczenia z wystąpień publicznych dla II roku studentów Wydziału Zarządzania i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zajęcia skierowane były do 17 studentów, którzy chcieli nabyć teoretyczne i praktyczne umiejętności wystąpień publicznych. Podczas zajęć używano kamery, która pomogła każdemu studentowi unaocznić jak zachowuje się w sytuacjach stresowych, natomiast analiza nagrań pomogła…
więcej

Pitch Essentials dla uczestników Futurepreneurs

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.  po raz kolejny wybrała Agnieszkę Klejne do poprowadzenia warsztatów z wystąpień publicznych, tzw. Pitch Essentials, dla startujących w konkursie „Futurepreneurs". Praktyczne warsztaty odbyły się 26 kwietnia 2018 roku. Cieszyły się one niebywałym zainteresowaniem - na trwające 5 godzin ćwiczenia przyszło ponad 30 osób. Futurepreneurs to trzymiesięczny program pre-akceleracji zrównoważonego rozwoju dla…
więcej

Jak stworzyć profesjonalną prezentację?

Wiesz już, że będziesz występować przed grupą osób. Czujesz lekkie przejęcie, bo przecież nie robisz tego na co dzień. Długo myślisz nad tym co powiedzieć, bo czas Ci dany, jest na tyle długi, że nie będziesz mógł improwizować. Układasz sobie wszystko w głowie i nagle… prezentacja! Przypominasz sobie o niej niemal w ostatniej chwili. Przecież…
więcej

13 godzin warsztatów z wystąpień publicznych

Kolejny raz Agnieszka Klejne poprowadziła zajęcia z wystąpień publicznych dla studentów kierunku Financial Market Cases Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ponad 30 osób odbyło w grudniu 2017 roku w ramach przedmiotu Financial Market Cases 13 godzin warsztatów z zakresu wystąpień publicznych. Zajęcia prowadzone były w języku angielskim.
więcej

Ćwiczenia z wystąpień publicznych

W okresie od lutego do czerwca 2017 roku, Agnieszka Klejne, poprowadziła 30 godzin ćwiczeń dla studentów Wydziału Zarządzania i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z zakresu wystąpień publicznych.  
więcej

O komunikacji wewnętrznej w magazynie Polski Przemysł

W 35 numerze magazynu Polski Przemysł opublikowano artykuł Agnieszki Klejne pt. Co w Twojej firmie piszczy? Czyli kilka słów o komunikacji wewnątrz firmy. Magazyn Polski Przemysł ukazuje się od 2009 roku i jest dystrybuowany do przedsiębiorców i kadry zarządzającej spółek (prezesów, dyrektorów, właścicieli), zarówno tych z sektora MŚP, jak i  dużych.
więcej

Co w Twojej firmie piszczy? Czyli kilka słów o komunikacji wewnątrz firmy

Stopień zaangażowania pracowników względem firmy wpływa bezpośrednio na ich lojalność. Natomiast na to, w jakim stopniu są zaangażowani oraz na efektywność pracy wpływa wizerunek firmy w ich oczach. Liczą się dla nich  przede wszystkim: sprawna komunikacja, klimat panujący w przedsiębiorstwie, jak również niski poziom konfliktów. Mogłoby się wydawać, iż kluczowe są zarobki, jednak szereg badań…
więcej