marketing

  • JTB Global Technology nowym klientem Best Comunication

    JTB Global Technology nowym klientem Best Comunication

    JTB Global Technology sp. z o.o. zleciła Best Communication realizację zadań marketingowych. W ramach umowy Agnieszka Klejne jest odpowiedzialna za:…

    więcej

  • Jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów

    Jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów

    Zastosowanie pomocy wizualnych zwiększa prawdopodobieństwo podjęcia decyzji w sytuacji decyzyjnej z 58 do 79%. Skracają one przeciętny czas trwania konferencji…

    więcej

  • Specjalista ds. IT poszukiwany

    Specjalista ds. IT poszukiwany

    Firma by mogła się rozwijać i zarabiać potrzebuje specjalistów z poszczególnych branż. Jednak coraz częściej w każdej spółce zatrudnia się…

    więcej

  • Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji

    Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji

    W erze cyfryzacji by odbyć spotkanie z udziałem stu osób, znajdujących się w stu różnych lokalizacjach wystarczy jedno kliknięcie myszą…

    więcej

  • Newsletter – lek na całe zło?

    Newsletter – lek na całe zło?

    Współcześni IRowcy, PRowcy i marketingowcy mogą przebierać w narzędziach wykorzystywanych w komunikacji. Niewiele jest takich, które są na tyle uniwersalne,…

    więcej

  • Zainwestuj w grafika

    Zainwestuj w grafika

    Materiały graficzne, takie jak foldery reklamowe, ulotki, czy w przypadku spółek giełdowych raporty okresowe są wizytówką spółki. Niejednokrotnie postrzeganie interesariuszy…

    więcej

  • Getting things done, czyli aplikacje pozwalające zarządzać zarówno projektami, jak i życiem

    Getting things done, czyli aplikacje pozwalające zarządzać zarówno projektami, jak i życiem

    Natłok zajęć codziennych oraz obowiązków w pracy powoduje, że wiele osób ma obecnie problem z zarządzaniem czasem i priorytetyzacją zadań.…

    więcej

  • Twitter jako środek komunikacji spółki z inwestorami

    Twitter jako środek komunikacji spółki z inwestorami

    Twitter jest jednym z serwisów społecznościowych, które w ostatnich latach zyskały ogromną popularność – liczba jego użytkowników w Polsce przekracza…

    więcej

  • Informacja – najbardziej pożądany towar na rynku kapitałowym

    Informacja – najbardziej pożądany towar na rynku kapitałowym

    Wszystkie spółki notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie zobowiązane są do wypełniania obowiązków informacyjnych – regulacji mających zapewnić przejrzystość…

    więcej

  • Darmowe zdjęcia? Poproszę!

    Darmowe zdjęcia? Poproszę!

    Popularne powiedzenie głosi, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Dlatego też zdjęciami bardzo chętnie ilustrowane są wszelkie…

    więcej

  • Bannery wyszły z mody?

    Bannery wyszły z mody?

    Kampania promocyjna determinuje sukces lub porażkę IPO. Kluczem do sukcesu jest stymulacja inwestorów z różnych stron i mediów do zainteresowania…

    więcej

  • Wpływ mediów na odbiorcę

    Wpływ mediów na odbiorcę

    Dyskusje o wpływie mediów na odbiorcę zaczęły się w latach 60’ XX wieku i ewaluowały wielokrotnie. Poniższy schemat przedstawia chronologię…

    więcej