marketing

  • Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji

    Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji

    W erze cyfryzacji by odbyć spotkanie z udziałem stu osób, znajdujących się w stu różnych lokalizacjach wystarczy jedno kliknięcie myszą…

    więcej

  • Newsletter – lek na całe zło?

    Newsletter – lek na całe zło?

    Współcześni IRowcy, PRowcy i marketingowcy mogą przebierać w narzędziach wykorzystywanych w komunikacji. Niewiele jest takich, które są na tyle uniwersalne,…

    więcej

  • Zainwestuj w grafika

    Zainwestuj w grafika

    Materiały graficzne, takie jak foldery reklamowe, ulotki, czy w przypadku spółek giełdowych raporty okresowe są wizytówką spółki. Niejednokrotnie postrzeganie interesariuszy…

    więcej

  • Getting things done, czyli aplikacje pozwalające zarządzać zarówno projektami, jak i życiem

    Getting things done, czyli aplikacje pozwalające zarządzać zarówno projektami, jak i życiem

    Natłok zajęć codziennych oraz obowiązków w pracy powoduje, że wiele osób ma obecnie problem z zarządzaniem czasem i priorytetyzacją zadań.…

    więcej

  • Twitter jako środek komunikacji spółki z inwestorami

    Twitter jako środek komunikacji spółki z inwestorami

    Twitter jest jednym z serwisów społecznościowych, które w ostatnich latach zyskały ogromną popularność – liczba jego użytkowników w Polsce przekracza…

    więcej

  • Informacja – najbardziej pożądany towar na rynku kapitałowym

    Informacja – najbardziej pożądany towar na rynku kapitałowym

    Wszystkie spółki notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie zobowiązane są do wypełniania obowiązków informacyjnych – regulacji mających zapewnić przejrzystość…

    więcej

  • Darmowe zdjęcia? Poproszę!

    Darmowe zdjęcia? Poproszę!

    Popularne powiedzenie głosi, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Dlatego też zdjęciami bardzo chętnie ilustrowane są wszelkie…

    więcej

  • Bannery wyszły z mody?

    Bannery wyszły z mody?

    Kampania promocyjna determinuje sukces lub porażkę IPO. Kluczem do sukcesu jest stymulacja inwestorów z różnych stron i mediów do zainteresowania…

    więcej

  • Wpływ mediów na odbiorcę

    Wpływ mediów na odbiorcę

    Dyskusje o wpływie mediów na odbiorcę zaczęły się w latach 60’ XX wieku i ewaluowały wielokrotnie. Poniższy schemat przedstawia chronologię…

    więcej

  • Relacje inwestorskie a obowiązki informacyjne

    Relacje inwestorskie a obowiązki informacyjne

    Po czym rozpoznać eksperta od rynku kapitałowego? Zna on różnicę pomiędzy dwoma pojęciami – relacje inwestorskie oraz obowiązki informacyjne. Często…

    więcej

  • Jak promować swoją spółkę w internecie?

    Jak promować swoją spółkę w internecie?

    Na przestrzeni czasu stosowany w spółkach model komunikacji marketingowej uległ radykalnej zmianie. Wynikała ona z rosnącej świadomości konsumentów, których coraz…

    więcej

  • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

    Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

    Warren Buffet powiedział, że możemy sobie pozwolić na stratę pieniędzy – nawet dużych, lecz nie stać nas na utratę reputacji…

    więcej