Publikacja w magazynie Polski Przemysł

Nastały czasy, w których każdy z nas może wyrazić swoją opinię w sieci. Z dowolnego miejsca na świecie, mając do dyspozycji urządzenie podłączone do internetu, możemy wyrazić swoją opinię na temat produktu, marki czy usługi. Wchodzimy w ten sposób w interakcję z przedsiębiorstwem, a także postronnymi osobami, które z kolei mogą skomentować nasz post. Nigdy więc nie wiemy, kto zobaczy nasz wpis i jaką zdobędzie on popularność. Coraz częściej zdarza się, że post przysłowiowego Kowalskiego trafia z mediów społecznościowych do głównego wydania wiadomości telewizyjnych czy na jedynkę w prasie. Jak więc powstają sytuacje kryzysowe i jak zapobiec ich eskalacji?

polski przemysł_09

Więcej w artykule Agnieszki Klejne opublikowanym w numerze 29 magazynu Polski Przemysł. Magazyn ten ukazuje się od 2009 roku i jest dystrybuowane do przedsiębiorców i kadry zarządzającej w spółkach (prezesów, dyrektorów, właścicieli), zarówno tych dużych jak i firm z sektora MSP.