O wewnętrznym public relations w Polskim Przemyśle

W najnowszym, 27 numerze branżowego miesięcznika Polski Przemysł, ukazał się artykuł Agnieszki Klejne. Nie od dziś wiadomo, że to pracownicy kreują wizerunek przedsiębiorstwa. To oni są wizytówką firmy i to do nich powinny być skierowane działania wewnętrznego public relations. Tak, by zatrudnieni byli swoistą grupą ambasadorów kształtujących pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa w dalszym otoczeniu. Na czym polega internal PR? Jakie działania powinna firma wdrożyć by móc się cieszyć pozytywnym wizerunkiem? I czy PR wewnętrzny to konieczność czy fanaberia?

polski przemysł - numer 27

Tekst można przeczytać TUTAJ. Pismo ukazuje się od 2009 roku i jest dystrybuowane do przedsiębiorców i kadry zarządzającej w spółkach (prezesów, dyrektorów, właścicieli), zarówno tych dużych jak i firm z sektora MSP.